torsdag den 30. september 2010

weekend soon!

Mjellow. 

Oh my God! Jeg glæder mig vildt til at tilbringe weekenden med Fisk. Det bliver så.. Så.. FANTASTISK! Er lidt overgearet nu. Eller, indvendig.

Men jeg glæder mig i hvert fald. Det bliver godt.
Har snakket lidt med Tyr igår. Hun siger at Hvide og Kanin ikke er sure på mig. Men jeg tror at Tyr bliver ret sur, når hun finder ud af, at jeg er lun på Krølle. Puh. Hvorfor skal det hele med forhold være så indviklet? Hvorfor kan vi ikke bare være vilde dyr der parrer sig og glemmer det efter to minutter? Bare Krølle var min. Men jeg tror det bliver meget indviklet hvis vi finder sammen. Hun er jomfru i acsendant. Og skorpion i stjernetegn. Det bliver noget værre rod, da jeg selv er vandbærer.

Lige nu chiller jeg med Fisk. Vi skal have taget nogen nye billeder. Hun er en modegris. Hun er så SJÅV. Vi kommer til at hygge os meget i weekenden, hvor jeg skal lave bearnaise. Ægte bearnaise sauce!

.. Don't you be so bitter, try to have a little fun. Se how it sparkles and glitters, when you step out into the sun, don't you stay in the shadow, cause you'll catch a cold, sweetness lies in the laughter and you can cry when you get old.. - Heidi <3

Exactly my words, Heidi..

ciao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar