lørdag den 5. marts 2011

um, goddies?

Ohhh, har haft den mest fantastiske dag i dag!

dog, er der plusser og minusser:


+ jeg fik en masse smykker med guld fra pilgrim! Og så fik jeg en ny intimpiercing i guld, med sten på. Den er fin og feminim at kigge på. Jeg var ekstrem lækker idag. Perfekt make-up, mine elskede kilehæle, og lækre nye sommerbrune trøje. Jeg fandt den smukkeste gallakjole. Jeez. Håber så meget min mor vil betale! Oggg - jeg har fået et nyt "guldur"- Alle butikkerne har åbenbart fået nogen af de samme ting, for de sælger mange ure som halskæde og btw, de er fucking lækre. Enten i guld eller sølv. Mmmh. We like!

- jeg har haft meget ømme fødder, trods det var mine yndlingssko. Jeg frøs lidt. Jeg havde ikke særlig mange penge, så måtte låne af en veninde. Jeg havde bestilt grillkylling (groose I know..) og så var den fucking frossen inde i midten! Klamt. Det er så her folk tænker, "Hey? Hvorfor gik du ikke op og klagede?" Ja, ser du.. Efter at have gået flere kilometer (overdrivelse fremmer forståelse!), så er jeg ikke lige mest opsat på at løbe frem og tilbage unødigt, så jeg spiste bare det der ikke var frossen og lod som ingenting.. Suk.

Mmh. Jeg tror ikke der var mere. Jeg chiller lige nu med masser af stearinlys og chillmusik. Livet er bare fantastisk!

ciao!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar