tirsdag den 28. september 2010

so many things

Puh. Sooo, It's been a while.
Ej, jeg orker ikke engelsk lige nu. Er faktisk på vej i seng, da jeg har en lang dag i morgen.
Jeg er jo startet på den her nye skole, som btw, er utrolig fantastisk. En masse mennesker og gode omgivelser. Det kan jeg godt lide.
Jeg får dyrket en masse motion og er meget sammen med V, som jeg ved kigger med i den her blog snart. Selvom den faktisk er hemmelig. ;)

Der er sket en masse siden sidst. Jeg har fundet ud af, at jeg ikke kan med min roomie. Og jeg har lært at lave bearnaise sauce, yay me! - Men mht min roomie så er hun ved at drive mig til vanvid! Hun er så super perfektionistisk at det går selv MIG på nerverne. Så roder jeg. Så larmer jeg. Så dit og dat. Puh. Jeg håber jeg kommet til at få en anden roomie. Alt andet end hende. Vi har heller ikke snakket så meget sammen på det sidste. Jeg tror jeg vil kalde hende Jomfru herinde. Fordi hun er jomfru i ascendant og jomfru i.. Ja, i ved nok.

Ellers så er jeg ikke sammen med min ekskæreste mere. Og jeg er "kommet" til at have sex med P. Og så har jeg noget kørende med min venindes eks. Puh. Bad Elizabeth, bad!

Det er meget indviklet. Føler mig lidt ond. Nok også mere fordi min eks ringede og skældte mig ud over det. Ved ikke om hun er jaloux, eller om hun bare er sur over at jeg er sådan overfor min veninde. Det er faktisk ret ondt. Jeg burde sige det til min veninde, som vi kan kalde Tyr. Men det ville ødelægge så meget imellem mig og C. C er hende jeg har noget kørende med. Lad os kalde hende Krølle, (pga hendes store krøllede hår)

Nåh, men udover det, er jeg meget glad. Jeg har lige haft en lang samtale med P, som jeg synes vi skal kalde Røde. Som så er pga hans røde hår. Vi er bare venner, da jeg som sagt har noget med Krølle og han er forelsket i en eller anden random pige. Det er sjovt at det slet ikke var akavet efter vi havde sex, som de første par gange.. Men vi afsluttede samtalen for lidt siden. Så har jeg snakket meget med V. Hun er rigtig sød. En lille modefreak der kigger mange blogge igennem for at få inspiration. Jeg tror vi skal kalde hende Fisk. Selvom hun ikke er så glad for det. Haha.

Jeg glæder mig til weekenden. Jeg skal med Fisk hjem... Haha. Er det bare mig, eller lyder det lidt sjovt, hvis man siger den sætning højt? "Jeg skal med Fisk hjem." Taha. - Ej, men vi skal hjem til hende og hygge. OG chille. Det glæder jeg mig meget til, fordi vi har det så sjovt sammen. Hun har ikke noget imod mine særheder, og hun tager mig som jeg er. Det er så befriende. Vi kommer til at blive gode venner. Håber jeg. Hvis hun altså kan holde mig ud!

Jeg nyder hendes selskab, selvom hun engang imellem opfører sig som et barn og vil slås. Puh. Hvor JEG taber. Det er ret pinligt. Men altså. Jeg glæder mig. Jeg har det godt. Jeg skriver med en pige som jeg kan lide, som er Krølle. Og jeg har det PERFEKT. Bare.. Perfekt.

ciao bella.
Og kys på Fisk. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar